duminică, 16 octombrie 2011

●Everything you want:] !

Cât sunt lasat/a în pace atunci când vreau sa fiu lasat/a în pace, e ok .
Ma bârfiti. Ma vorbiti de rau.Dar tot la mine veniti când dati de greu.




Daca tot îmi ziceti: "Nu vreau sa te vad suparat/a";atunci de ce ma suparati?




Nu stiu ce e mai bine. sa ma prefac ca nu-mi mai pasa,sau ca am uitati cu adevarat.




"Fii tare si nu te lasa". Da, poate îmi este greu, dar daca voi cadea ma voi ridica




its time to be a big girl now,and big girls don't cry!




Chiar ma întreb,cum pot afirma unii ca ma cunosc bine. Da, e adevarat ca poti ajunge sa cunosti o persoana, dar niciodata suficient de bine.




De azi nu-mi mai pasa de ce spun altii! E rândul meu, e timpul sa-mi dau eu importanta, sa fiu eu pe primul loc, sa nu-mi mai pese de nimicurile care trec repede, cu nepasare !




stiu s-ascund foarte bine când ceva ma doare; doar pentru a evita întrebari inutile.




Oamenii pe care crezi ca-i cunosti mai bine,sunt cei acre te dezamagesc mai des.




Ridica-ti capul din pamant , priveste-ma in ochi , fara teama . Crezi ca nu stiu cum e sa te doara ?




Cand ai pe cineva langa tine si nu sti s'apreciezi
Realizezi ca fara el ti'e greu abea atunci cand il pierzi
Realizezi cat de mult iti lipseste acel cineva
Care zi de zi'ti zambea,in sufletul lui te iubea,dar nu'ti spunea




Orice baiat care se respecta are langa el o bruneta




Hai invata sa treci peste,viata nu e o poveste.Cand destinu`ti joaca feste,nu trebuie sa plangi, zambeste !




Las visele inutile in spatele meu si incerc sa fiu realista, lumea asta mi se pare prea rea, prea egoista.




Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.Cineva, candva era expert in asa ceva.




Numai eu stiu ce-am indurat, numai eu stiu cat am vrut sa tip si a trebuit sa tac.




N-ai vazut niciodata cum se lupta cu amintirea ta, cum isi doreste sa te uite dar sufletul ei nu vrea




Chiar daca el nu te mai suna, chiar daca nu te mai baga in seama deloc. gandeste-te ca tu ai fost cea mai buna,tu i-ai purtat noroc!




Tu ai invatat-o ca nimic nu se uita, ca nu totul se iarta.Ca maine e o zi in care poti sa mai gresesti o data!




Nu exista bun simt doar buna purtare . Nu exista dragoste , doar senzatie de atasare. Nu exista motive doar întrebari fara raspuns. Nu exista liniste doar soapte spuse pe ascuns !




S`au adunat cativa ani speram la bine in continuare . Chiar daca au fost si clipe grele . M`au facut sa fiu mai tare !




Poate am aere in cap e problema mea Nu poti sa ma suporti asta e problema ta Nu ma cunosti nu mai comenta Ai grija de viata ta nu de a mea!




Ai gresit,dar stii ca orice om greseste M`ai pierdut,orice greseala se plateste Pe strada ne-ntalnim,ne privim tot cu regrete Oare tu pastrezi in suflet tot atatea sentimente?




Sa pot sa spun ca viata nu e nedreapta Sa uite tot ce-a fost ca-i fata desteapta Ca merita tot ce e mai bun Trecutul e trecut viitorul conteaza acum




Problema ta e si problema mea.Daca tu dai d belea.Dau si eu d belea.UNITE,asa am fost mereu.IMPREUNA nimic nu e greu




Se grabeste s-ajunga dincolo de ploi,dar pâna atunci mai înfrunta furtuni si noroi :-)




Tot ce`ai auzit de mine stii ca nu`i adevarat. Hai lasa`ma pe mine sa`ti arat cum sunt defapt .;x ]




Incearca sa traiesti in asa fel incat sa nu te faci remarcata acolo unde esti . Dar . Sa tsi se simta lipsa imediat cum pleci . :*




i don't need glasses to see your beauty




i'm not perfect,i make mistakes,i hurt people but when i say sorry,i mean it:x




sometimes i pretend to be normal.but it gets boring so i go back to being me.!




don't be the girl who needs a man .be the girl a man needs:]




i may look calm but in my mind i have killed you three times.:x




Poate m-am schimbat.Poate m-am saturat. Poate am vrut de fapt sa-ti arat cine sunt cu adevarat.




Stai departe, iti vreau binele, sa nu te intorci vreodata. Ma cunosc , pot sa te ranesc inca o data !




Când ti-e dor de cineva, nu inchide ochii o sa-ti fie si mai dor.




Ceea ce nu traim , nu mai traim niciodata . Tot ceea ce pierdem , pierdem pentru totdeauna .




Se zice ca invatatul e hrana mintii ..pacat! Eu sunt la dieta (: 




Eu am 3 vieti .Viata mea, viata pe care crede mama mea ca o am , iar viata pe care o inventeaza altii  




Si sunt zile in care este de ajuns un singur gest care sa imi coloreze ziua




Nimeni nu poate minti, nimeni nu poate ascunde ceva...atunci cand se uita direct in ochii unei persoane.




Cuvintele nu sunt un joc de artificii, ele sunt arme care pot ucide sau inalta..




Fetele care se baga in seama cu baiatul de care ne place -.- de paruit v 




Si daca am cazut la pamant nu inseamna ca nu ma voi putea ridica !




Asta-s eu ...!alta mama numai face :[!




Si cand iti mai spun "prostut0" . .
 crede-ma c-o spun cu atata dragg ? !




Mandria n`are loc in doi ? Ca ea e prima care naste un razboi .




Baieti ca tine gasesc peste tot ... Poti sa pleci ma doare.n cot ! ...
Hai bye`bye ramâi cu binnee ... Vezi ca întreaba curvele de tine ;))




Caut pe cineva să facă cu mine minuni. Să mă schimbe, să mă faca o persoană mai bună, că sunt destul, destul de nebună.




Ce nu ma omoara,ma face mai puternica!




Esti liber sa ai opinii,liber sa ignori ce zic toti cretinii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu