marți, 6 septembrie 2011

love this :x

niciodata sa nu regreti nimic pentru ca la un momentdat a fost ceea ce ai vrut!

 

daca am sa plec vreodata nu am sa mai vin, pentru mine ai fost tot, eu pentru tine prea putin..


Ochii ei ascund secrete,ca jurnalul unei fete !


Ai privit`o zambind si`ai abordat`o gandind ca e la fel ca restu`...Dar felu` ei de`a fi...Atat de diferita ;x ! Te`a facut s`o iubesti.E chiar deosebita


Fiecare baiat rau.pastreaza in suflet o fata buna !


Nu sunt perfecta..stiu ! Am o gramada de defecte. Da' n-am obligat pe nimeni sa ma accepte :)


Invata sa te bucuri de fiecare clipa din viata ta!


Orice s-ar întâmpla
sa nu î?i fie teama.asculta-?i inima ?i fa ce te îndeamna!


rade la glume, nu se supara, toti banii din lume sufletul nu il cumpara


Vei ramane in gandul meu la bine si la greu ^.^ ...iar tot ceea ce am facut impreuna ne va lega mereu >:D< !


.si inima nu respecta reguli ! =x


E greu sa plangi acolo unde radeai odata,sa vezi cum fericirea in lacrimi e udata..E greu sa uiti sarutu`l cand inca il mai doresti..E greu sa uiti un nume cand inca il mai rostesti...?


Fiecare lucru are vremea potrivita si fiecare varsta are nebunia ei de`o clipa:x


Cate s`au spus .. Cate s`au dus .. Nu` ma mai doare .. Orice zi`n plus .. Sunt mai sus ! .. Restu`.. Doar vb`e goale !


I know it's not easy,but it's simple.Forgive,forget and move on.


Esti ranit de persoanele pentru care ti-ai da si viata..


Let the rain wash away all the pain of yesterday


Si totusi stie cum sa faca,cum sa ma tina.Ca atunci cand e cu mine sa ma simt ca o regina?!


Sunt mofturoasa uneori.Chiar daca n`am nici un motiv.Sunt mult prea rasfatzata uneori.Dar niciodata asta nu`l va deranja.El ma iubeste asa..:*


Vreau ca atunci cand iti va fi greu sa spui " Uite`o coaie ea m`a iubit si ma va iubi mereu ! :x


Si mintea-ti fuge la clipele cand il aveai in brate.
Si il tineai acolo strans ca lumea rea sa nu-l inhate.
Si stiu ca niciodata n-ai fi renuntat la el .
Indiferent de cum era,mincios sau infidel.
??? !.


Ce ?! Unii au si nu apreciaza , altii isi doresc si doar Viseaza !


Asa este viata...Uneori,ne desparte de persoanele care le iubim cel mai mult.!


I know it's not easy,but it's simple.Forgive,forget and move on <3


Oricat de mult te doar trebuie sa mergi inainte,viata o traiesti prin fapte nu prin cuvinte=x !


Ea a fost cu mine in toate clipele grele.A suportat toate idioteniile mele.Chiar daca o tratam ca pe o oarecare,o iubesc mai mul decat vi se pare:x !

 

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar. In viatsa. Fiecare sfarsit are un nou inceput. •


Sunt destui ca mine, destui ca tine, care spera de fiecare data ca totul va fi bine .


am crezut in vorbe false si am dat`o `n bara. pot sa promit ca nu o sa fiu aceiasi si a2a oara


De ce sa plang ? . suflete si inimi stiu si eu sa frang !


E greu sa iubesti si sa nu fii iubit.Sa arunci in trecut tot ce ai simtit.


Desi poate orgoliu` meu atinge cote mult prea`nalte.sa stii ca incep sa simt ceva ciudat cand stiu ca esti departe


Imi place ca ma crezi,dar tot spui ca mint.Imi place (nu stiuuu) felu` in care ma faci tu sa ma simt :X


Si daca il pierzi,nu te mai simti intreg.O sa ajungi sa spui: Dintr`o mie de baieti,tot pe el il aleg


Pe cer si pamant,in iubire m-avant.Tu esti armonia versului ce-l cant si nu te-as schimba nicicand!


Ti-am zis de atatea ori ca esti totul pentru mine ``Ca sunt alaturi de tine, atunci cand ti`e rau sau bine`!


You`re my favourite drog ;x show me real love


Te.am vrut mult de tot! Dar acm nu te mai vreau. Daca o sa ma chemi, nu o sa alerg. O sa stau


Mi-am luat prietenul de mana si-am plecat la drum. Nu mai conteaza unde, ce si cum. :X


Asta este viata mea si buna si rea dar e mai bn fara tine in ea :x


Mi`e dOr de simplele , banalitati pe care le faceai , mi`e dor de simplu` te iubesc , pe care mi`l spuneai


Chiar daca uneori greseste Si nu crede in Tine.Ea te iubeste Prostule! si Tine la Tine!


Am o inima care la 2 se imparte . Esti aproape si totusi atat de departee:x!.


Acum e punctul culminant . Am de gand sa`ti spun ceva ce nu ai aflat pana akm :">.


Sunt momente knd trebuie sa lasi totul d o parte si sa`tzi amintesti k fetele k noi nu plang.;x.


Ei i se parea k el e genul increzut . Pana au vorbit pe mess . Atunki parerea ei s`a schimbat si povestea lor a inceput :x.


Inchei aici ca doare.Daca ar fi sa curga lacrimi,sa curga ale tale. ;)


Inca te uiti la poze, de mult facute. Si realizezi ca-s doar amintiri pierdute


Potzi sa ajungi repede sus.! Cu un compromis in plus :>



Barbatii au descoprit focul dar femeile au invatat cum sa se joace cu el.


And when i can't be with you dream me near,keep me in your heart and i'll appear,all you gotta do is turn around,close your eyes,look inside ,i'm right here<3


if you ever need a friend,someone to care and understand ,i'll be right here:x


e fiara ce`atrage prada cu un zambet inocent. licoarea cea letala cand cauti un sentiment. )


Dak aveam parte doar de aprecieri fara injuraturi,probabil eram ca altii,nu imi vedeam kpul de figuri.Si dak aveam bun simt si n te injuram si eu,credeai ca`s doar o fraiera de liceu fara tupeu...;)  


Sentimentele mi-alearga pe o foaie de hartie,pe-un trotuar imaginar,spre o inima pustie=X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu