joi, 23 iunie 2011

Exista un loc doar al nostru, infinit ca timpul, vechi asemenea pamantului, frumos ca marea, etern ca dragostea noastra.``


Sa porti mereu in gand=]Sa porti o vesnicie:)Acest cuvant frumos:xNumit PRIETENIE.:]


Nu incerca sa ma judeci dupa aparantze,Sau dupa vorbe scoase de niste zdrentze


iubesc doar ceea ce apreciez,protejez doar ceea ce imi e mai scump,si ajung mereu unde imi propun


Fac ce trebuie sa fac sa'mi fie bine,numai eu stiu,o sa fiu exact asa cum o sa fiu,viata mi'o traiesc dupa regulile mele,nu am timp de sfaturi sau de alte vorbe rele;)


Ai crezut ca faci ce vrei Dar ai scazut in ochii mei Daca te purtai discret Te consideram destept


Nu mai iert minciuni,nu mai cred in cuvinte si privesc doar inainte.


Vrei prieteni?Invata sa vorbesti sincer!Vrei respect?Invata sa respecti,sa oferi!Trebuie sa meriti tot ce ai!Sa castigi nu sa ceri!


nu prefera frumusetea care este in zadar ,ci prefera caracetru care este atat de rar :X


Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat, am realizat ca tot ce-i bine nu tzine mereu cu tine, retine,dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de`un bine!


Prietenia este un ocean pe care multi ar vrea sa-l traverseze, insa majoritatea se inneaca inainte de a ajunge la celalat mal


Fi intodeauna cine esti si daca acest lucru nu e de ajuns pentru cineva ,acel cineva nu e de ajuns pentru tine !


Si când crezi ca nimic nu-si mai are rostul,apare cineva si schimba totul!


Am trecut peste ce a fost mai greu.Si nu mi-a pasat ca la bine ati fost cu mine si ca m-ati lasat la greu Am trecut peste asta inca o data.Dar acum snt o alta fata!


Eu,imi traiesc viata asa cum stiu si asa cum pot.il iubesc,da nu pot spune ca fara el nu as putea traii deloc


Lacrimi nu o sa mai curga pe obrazul meu . da-i in mortii masii pe cei care mi-au vrut rau !


Sa taci cand vorbesc eu ! Nu`mi place sa minti atat timp cat mint si eu`! Nu`mi place sa imi spui [pa!] Nu uita - asta e replik mea !


Minti ieftin si prost,iti stiu replicile pe de rost. Ce urmeaza sa spui iti zic eu dinainte. Mereu ai incercat sa ma faci din cuvinte. Am fost si voi ramane mereu aceasi fata cuminte cu ganduri rele in minte


Nu am nevoie d un BAIAT sa ma simt bine,nu am nevoie de un paznic in jurul meu, am nevoie doar d LIBERTATE si d a putea fi EU


O sa fie bine ,stiu asta.Multi m'au avertizat cat de grea este viatza:x


Eu credeam k lumea'i rea! si'ntunecata!dar tu iubire ai facuto colorata:x


plus cu minus se atrag stii ca n-am ce sa fac.suntem prea diferiti dar asta ne tine•extremele se atrag stii ca asa-i mai bine:x


Baietzi au balansul lor fenomenal,dar intotdeuna fetele au rolul principal:x


Sentimentele nu pot fi puse pe balanta. Nu ne poate desparti nici o distranta . Chiar daca avem in fata un drum acoperit cu noroi. Mergem inainte cum stim noi!


Insa unele`ntamplari te marcheaza pe viata.unii nu vor sa le`accepte.altii pe seama lor invata:).


Daca iubesti pe cineva,
Sa iubesti cinstit.
'Aceasta iubire e fara sfarshit'.


Recunosc,.. sunt rea,dar e placut sa vezi ca poti starni si alte lacrimi decat ale tale, e placut sa vezi ca esti mai rau decat cel ce a fost rau cu tine si e placut sa fii tu cel ce are ultimul cuvant:x


nimeni nu-ti poate da inima cu garantie,degeaba ti se spune ca-i "pe vecie"


sufara cel ce iubeste,cel iubit isi bate joc :|


Hai sa fugim, sa evadam :x Hai sa plutim , sa zburam :) Hai sa zambim, sa visam >:D< Hai sa traim si sa uitam !:*

Why make me cry if you love me?


Daca tii la cineva,
Nu-l uita,
Nu-l ignora,
Da-i afectiuna ta! 



Sunt atat de confuza in camera mea,
Ma gandesc la tine, te vad pretutindenea...
Te caut in vise, te revad cu greu...
Ai plecat... dar o sa te iubesc mereu!


Mareu stau si ma gandesc de ce tocmai eu
De ce nu apare`n fata mea acel curcubeu
De ce oare incerc sa ma exprim..
Si ma patez tot timpul cu acel venin.


Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand ?!


Telefonul il strang cu obsesie in mana ..Nu stiu cum sa fac sa te sun.. Dar simt ca totul e degeaba.. Este fara rost Si stiu ca ziua asta.. Imi va merge prost


nici0data nu e prea tarziu` ! t0ate tre` sa le`ncerci pe viu ! knd t0ti prefacutii se prefac k` stiu .. ridica d0ar degetu` mijl0ciu`? !


Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata, ci pe CINE ai....Iubeste-ma cand o merit cel mai putin.....Atunci am nevoie cel mai mult!!!


Orice femeie are langa ea barbatul care si-l doreste..dar numai o femeie inteligenta are langa ea barbatul pe care altele si-l doresc.


Si decat sa ma gandesc la ce a fost si la cat am de regretat mai bine ma gandesc la viitor si la ce am de castiga:x


Zambeshte chiar daca ai sa cazi:) Chiar daca soarele apune si azi:x


Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!


but sometimes is hard to follow your heart :x


Si o sa fie bine chiar daca mai avem probleme,iti spun stai linistit ca multe vin si multe trec,chiar daca raman semne.Orice semn se vindeca dupa o vreme=)


Incearca sa zambesti si urmeaaza'mi sfatul:.Fii fericit,toate trec ba,da'le dracu` ! =)


Si visul meu nu are limitee<3


El poate e singurul care poate sa'mi promita,sa ma minta ca o sa treaca toate !


Eu stiu deja ca vreau cu totul altceva:)


Zambesc .Te privesc . Spun ca pLec , Tu`mi zici " Te iubesc " . Nu te mai ruga de mine , Degeaba speri .. Chiar daca ne impacam .. N`o sa mai fiu pRoasta de ieri !


Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?


Sau intamplat destule si nu regret nimic.e o vorba  ce nu te omoara te face mai puternic !:)


Nici un argument nu ma scoate mai tare din sarite decat atunci cand cineva imi arunca o banalitate in timp ce eu vorbesc din toata inima


am incercat sa pot ierta dar nu ma lasa inima...imi spune ca nu are rost si nu mai poate fi ce'a fost :x


Imi aminesc fara sa vreau de lucrui care mau schimbat...


Stiu ca am puterea sa merg mai departe...Vorbele o sa le las in spate...Orice ar fi eu calc tot in picioare...Si treaba asta va irita foarte tare...


Nu am nevoie de prieteni falsi,...Detest sa tin langa mn numai oameni lasi...!


Loveste direct, asigura`te sa fie perfect!! Asculta tot , NU crede nimic ... Asa castigi respect....


Poate daca eram indiferenta...Raul se schimba si eu deveneam ABSENTA...Insa imi place sa plec si sa vin...Atunci cand te astepti mai putin!!


Vei fii mereu o amintire frumoasa pe care seara de seara o sa mi-o amintesc…un gand care va ramane in mintea mea si in sufletul meu o viata intreaga:x


Ma respecti,te respect...ma iei cu vrajeala,te iau cu vrajeala,ma ataci,ma apar,ma urasti,nu te urasc...si Stii de ce?Pentru ca ceea ce pe tine te caracterizeaza...pe mine nu ma defineste ;;)


oRice` ai face .. tOth` n`ai putEa uita` de EA !!! ..Ea e` antidOtuL  tauu` ... Ea e` cea caRe` a avuTh` meReu` gRija de sufLetu` tau` :x !


Si mi-e bine...atata timp cat vei fi langa mine!



Uneori gesturile frumoase sunt gresit interpretate!:)


Degeaba`ncerci sa ma intorci acum din drum, e randul meu sa ma joc cu tine acum


Din 10 prieteni…5 sunt adevarati si la o problema inca 3 fac pasi


Iti spui mereu ca n-ai nevoie de ea, E doar inca o zi proasta din viata ta. Cauti pierdut in campul plin de flori Si nu o gasesti printre atatea culori


Are putini ani si nu stie ce simte Azi te iubeste, maine te minte! Dar sa nu incerci so schimbi asa e ea...Daca e a lui Nu poate fi si a ta!


Dak taci...lumea te va lua de fraiera . iar daca le zici pe fata vor spune ca esti figuranta si ca te`ai schimbat .


Nu vreau sa renunti la ei peNtru mine.Ci sa te comPorti la fel de bine . ! *


Mii de vOci in capu` meu imi spun :''Heyy !Incearca sa te aduni !''.Si prOmit din nOu , sa nu mai cred in prOmisiuni ! ;x


Tu esti vinovat , Pentru tOt ce s-a intamplat !


It`s not supposed to feel this way ,I need you, I need you ,more and more each day ! ;X


Poate ca n-ar fi fOst asHa ,Daca tu nu ai fi vrut alTceva!Am incercat sa-ti fiu pe pLac.Dar acum e ranDul tau sa plangi nu mai pOt sa tac.

Decat sa ma gandesc la ei ,mai bine imi fac mii de idei.Cu tine timpu` sa` l petrec Si sa invatz sa te Iubesc<3


Suntetszi dOar cristale false ,Care cand le ating se sparg !GelOzie si inVidie ,Este tot ce avetszi in cap !


ii curg Lacrimi pe Obraji `. Vrei sa Le stergi.dar n`ai curaj ! Nu e dOar o aparenTza ! E un gesT de indiferenTza ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu