marți, 29 noiembrie 2011

чσu αrє mч єvεrчтнíng ≧△≦ !

Shut up.I wear heels bigger than your dick .!




Cand ma raneste un strain ... imi este indiferent .
dar cand ma raneste o persoana draga ... este ca un cutit adanc in suflet :}    




Totul ne desparte: distanta, faptele, poate chiar si destinul. Atunci de ce sa lupt cu ceva ce îmi rupe sufletul? :|




Nu am nevoie de tine sau de altcineva,
Vreau sa fiu singura'n singuratatea mea!




Uita-te cine-a fost lânga si cine a plecat , cine s-a întors dupa ce l-ai scuipat .




Ea se ridica, il trage dupa ea si`i zbiara "Te iubesc,iti jur!dar nu mai vreau sa doara."




Raman copilul vesel, indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari.




Pentru ca viata nu e nici roz, nici mov, nici verde e o chestie asa, cu multe pete!




Esti motivul pentru care traiesc .esti singurul lucru la care zilnic ma gandesc!




Doar tu poti sa-mi dai, un motiv sa ma simt in rai!




Ieri m'ai ranit, azi inca ma doare. Ieri ai fost iubire, azi nepasare!




Atunci când spun ca sunt bine,
mi-ar placea ca cineva sa se uite în ochii mei sa ma tina strâns în brate si sa-mi spuna "Nu, nu esti ! " :( 




Nu`ti face griji pentru oamenii din trecutul tau,
exista un motiv pentru care nu sunt si`n prezentul tau ! :*   




Te strâng de mâna, si`ti spun :
Orice s`ar întâmpla ramânem împreuna ! ? 




Hai întoarce`te ?i îndrazne?te sa ma mai prive?ti o data cum o faceai de mult.
Nu pentru ca te vreau înapoi, ci doar ca sa vezi ce ai pierdut ! :* 




Sa nu cedezi când stii ca înca mai poti,
ca tine sunt putine dar ca el sunt toti. ?   




Învata sa îi spui inimii ca nu este nimic permanent si ca trebuie sa supravietuiasca la fiecare pierdere...




Suntem prieteni...insa in ultimu timp simt ca nu te mai cunosc ^_^




Sa poti sa fi acelasi când totul e schimbat..
 sa poti sa fi indiferent când totul te`a marca




Uneori ti`e dor
si de ce`ti facea rau . 




Ea era tipa care te adora indiferent de greseli . 




M`am schimbat, nu mai sunt fata care eram !
Mai stii cât plângeam? s`a dus dracu tot, acum râd si mi se rupe de tot ! :x 




Niciodata sa nu dezamagesti o persoana care ar face orice pentru tine.Ai înteles? Niciodata.




Nu simteam ca durerea s`ar fi diminuat cu timpul,
ci ca devenisem suficient de puternica sa o pot suporta :]




Este usor sa ierti,dar greu sa crezi ca acea greseala nu se va mai repeta.




Ador persoanele care atunci când sunt trist/a,încearca sa ma faca sa râd.




Îmi plac oamenii simpli,care-i ajuta pe altii, fara a cere ceva în schimb ?




Si ne-am saturat de multe lucruri,ne vine sa ne luam câmpii si sa fugim unde vedem cu ochii ?




De multe ori,persoanele care te judeca - sunt cele care-si doresc sa fie în locul tau ?




Ieri a fost doar un vis, astazi o posibilitate, mâine poate va fi realitate 




Viata este o cutie de surprize. Mâine poti trai cel mai mare vis al tau, sau, poate cel mai cumplit cosmar din viata ta 




Inima unei femei este un ocean adânc de secrete. 




Râd cu tine si glumesc , poate crezi ca te iubesc....
Eu iubesc ! dar nu pe tine când am timp îti spun pe cine.:>




De ce sa tac ? Sunt atâtea care ma apasa . Si diferenta dintre noi e ca mie imi pasa ;)!




E o vorba  '"Din greseli inveti"'dar oare el când va invata?:-<




stii ce ?Ma simt mai bine acum ca s-a terminat !;;)




Vorbe goale,ti se pare oare,ca mi-e greu sa recunosc un mincinos?




Hainele sunt doar un scut,Am un suflet n-ai stiut.:x




Poate-ar trebui sa ma deghizez sa ma poti iubi,Nu inteleg de ce pentru tine sunt o imagine=x




Spui ca-i complicat,Mi se pare simplu ca m-ai inselat,Nu stii cat te-am iubit,de 4 ori mai mult am suferit=]




Fiecare, se pare ,ca are masti ocazionale,gata de purtare :-"




Pentru multe femei esti barbatul perfect, dar nu pentru mine, imi doresc altceva=}




N`ai sa mai gasesti una ca mine;N`am sa mai iubesc unul ca tine.:)




Sti ca nu ma poti minti
Si,nimeni n`o sa stie ce`ai facut
Pentru ea,pentru tine e un nou inceput !=)




Arde invidia in tine de-o viata,Vei regreta te cunosc nu uita !




Vorbele dor si eu nu sunt de gheata,Pleaca din lumea mea va fi mai bine asa;x




Tot ce am auzit sunt doar vorbe in vant=x !




Te rog nu mai suna nu are rost,in seara asta,ti'am mai spus,nu te cunosc !:x




Sa sti ca nu-mi lipsesti, nici nu mi-e dor sa te-aud,In seara asta vrei, nu vrei n-o sa-ti raspund.




Nu vezi ploi, vezi numai soare si vrei sa gasesti iubirea in ochii mei;x




sa stii ca in viata nimic nu e greu ,cand visezi mereu...<3




Aminteste-ti cat am incercat sa te fac sa mai simti ceva dar tu ai plecat:\




Vreau sa te uit dar sunt prinsa in trecut acum am aflat ce mult tu m-ai schimbat :x




Nu conteaza cate vorbe ne-am spus totul e pierdut acum




I’ll be there when you’re insecure,
Let you know that you’re always lovely.




Nothing will ever come between us,
I’ll be standing right next to you.




You make my life complete.<3




You’ve got that smile,
That only heaven can make.:)




Put on a show, i wanna see how you lose control:x




So come on and fly with me, as we make our great escape.;x




o baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down.=]




I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway^_^




I will never win this game Without You:x




I will never be the same Without You:x




I can't accept that we're estrange<3




I can't quit now, this can't be right
I can't take one more sleep this night
Without you :x




Lost my heart, I lost my mind without you;x




If you're not here I'm paralyzed without you=]




Vara s-a pierdut, toamna a trecut , iarna a venit...speranta n-a pierit :x




Ai preferat sa pleci ca un las si sa calci în picioare tot ce-a fost mai de pret pentru mine.:|




Baby,i love you ,i never want to let you go, the more i think about,the more i want to let you know:-" that enerything you do ;x is super fuckin' cute <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu