duminică, 24 aprilie 2011

Fara el nu pot..dar,la ce-a fost inainte nu vreau sa ma-ntorc:(

Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti` :x

Intotdeauna pregatita pt raul care vine • Intotdeauna fericita daca treaba merge bine •”

Am invatat sa respect • ea respecta doar banii • Eu am invatat sa lupt singura • ea e zero fara tati si mami

O fata poate ierta cateodata un baiat care incearca sa o seduca,dar niciodata pe baiatul care rateaza o ocazie atunci cand i se ofera :x

E doar o fata cat se poate de obisnuita :X Kre nu are absolut nimik special .. Are zile in kre parul ii sta ca naiba .. si zile in care arata extraordinar :X:x

Imi place vrajeala ta
Dar sa nu ma intelegi gresit
Daca ti'am zambit
Asta nu inseamna k m'ai prostit;)

A true friend is someone who
Understands your past
Believes in your future
And accepts you today
Just the way you are!

Sunt extrem de simpla si extrem de clara... dar pot fi si extrem de calma si extrem de vulgara:X

Oricat de interesant ar fi un barbat sigur exista undeva o femeie care e plictisita pana peste cap de el:)

Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri.Te-a înva?at sa cite?ti printre zâmbete ?i rânduri.

Imi spui ca ai inteles ,si acum ti'e dor Dar sa uit cat ai gresit nu imi e usor !
O vezi?nu e trista,chiar deloc..zambste suav,are privirea de foc.E dulce si o iubesti stii bine..dar ea, deja nu se mai gandeste la tine


Desi toti suntem deacord cu frumusetea interioara,ne topim dupa ambalaje !

S`a schimbat timpu`...S`a schimbat si baiatu`...se vede k nu`ti convine k se intoarce roata...dar sa stii k de acum inkolo...asa va fi...Eu imi voi bate jok si tu vei suferi!

Uita tot ce`ai pierdut, tot ce`ai vrut, tot ce n`ai avut ... uita timpul ce`a trecut... orice sfarsit, e un nou inceput

Nu mai sunt copil cu slabiciuni de alta data... acum sunt slabiciunea altora... cu caracter de piatra.

De ce ne indragostim, apoi nu mai iubim? Si spunem adio fara sa gandim...

Ce nu pot uita este amintirea ta... o pastreaza inima, intr`un colt de suflet.

Nu mai sunt ca la`nceput si asta te doare cel mai mult... !!!

Si-ar fi mai simplu si mult mai usor...sa nu-ti mai pese uneori...?” 

Mereu impreuna, peste toate am trecut.Poate azi e greu, poate maine e mai bine.Dar orice s-ar intampla voi ramane langa tine![:X]

Un prieten este greu de gasit,si mai greu de parasit si imposibil de uitat!

Sa nu crezi tot ce auzi...sa nu faci tot ce poti...sa nu spui tot ce stii...sa nu dai tot ce ai.

Si orice s-ar intampla am curajul sa sper,sa zambesc,sa trec peste si sa rad!” 

Sentimente uitate.!Doar amintiri lasate.Destine schimbate.Ciudat intersectate.Ai putea regreta vreodata ca ai inceput sa inveti sa iubesti,cu ea,candva,demult? :| :(.?

Daca ar fi totul exact asa cum iti doresti,nu ai mai avea pentru ce sa lupti,sa speri si sa iubesti :x.! ?


Ne-am invatat una pe cealalta ca viata merge inainte , cu bune , cu rele .. asa e sa fie .. dam de greu stim sa trecem peste . ? :X

Nu merita sa plangi pentru nimeni!Iar cel care merita ,nu te va face sa plangi niciodata !

Nu-mi pare niciodata rau cand imi vad fosta prietena cu altcineva, mama mi-a spus mereu sa dau jucariile vechi cui nu le poate cumpara !:)

Aiurea mint ca nu`mi pasa, aiurea spun ca nu mai conteaza, aiurea ma prefac ca sunt bine...Ce greu e sa invingi cand lupt cu tine.!

Nu sunt deloc fitzoasa` ... As putea spune copilaroasa` ... cu felul meu de a fi` ... Cat te iubesc nici nu vei sti ... ` !

E atat de frumøs sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumøs sa øftezi dupa primul sarut :- <. E atat de frumøs sa iubesti si sa fii iubit :x •

Nu mai e Ea! Fetitsa ce tacea! Astazi iti spun PA,ieri poate imi pasa • 

Ai DrEpTuL Sa viSeZi Ca el te vrea...Dar in Caz Ca nu Shtiai...inima lui e doar |A MEA| :x • 

Am un zambet fals . pe care toata lumea`l crede . doar ca sa-i arat prostului ce pierde`!


Am un suflet de copil ce refuza sa creasca . ti-am spus ! mi`e egal cu 0 ce spune lumea asta proasta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu