miercuri, 26 ianuarie 2011

Nu merita sa plangi, sa te distrugi pentru'o greseala. La vârsta asta, orice greseala face parte din viata normala!  :d
 

Acum inchid ochii si vreau sa pasesc in viata, dar simt cum o mana de mine se agatza... simt ca nu ma lasa sa am dreptul la fericire, ma intreb daca toate acestea inseamna ceva pentru tine...  
 

Simpla in cel mai complex mod,
Timida cu un tupeu fantastic,
Energica intr`o lene notorie,
Zapacita la cel mai serios mod,
Pesimista in cel mai optimist mod posibil..
Rea, dar totusi buna:x


Ignora trecutul...Nu te gandii la viitor...Traieste prezentul...Esti doar un muritor...Ai o singura viata...Asta e tot ce conteaza...Filmul asta prost nu se mai deruleaza...


Arata bine,dar e fata calculata care stie cum si unde sa te faca,stie cand sa rada,stie cand sa fie suparata,cand in ochii tai sa fie, SINGURA fata importanta ;)


Iubeste`o nu`mi pasaa ... Pastreazoo` de tott` , iar pe minee cand ma privestii` sa te lingii pe bott


Toate te vor macar o noapte . Da n-ai timp de vagaboante [-x! 
Le vrajesti . Le zapacesti . Le dai idei . Le dai sperante . 
Da cand vine vorba de iubireee` . 
Le zici ca ma ai pe Mineee` !


La bine la rau .. usor sau greu .. 
dai mereu culoare sufletului meu .. :x 
ma faci sa rad cand imi vine sa plang ..
oriunde ash` fi te port cu mine in gand :x


Mereu langa mine. 
Orice s-ar intampla. 
Ea v-a ramane mereu in inima mea .! 
O iubesc & ea stie ca mi-as da si viatza sa`i fie bine ,
s-o vad zambind de fericire !


Tac indur si tin in mine fiindk tin prea mult la tine,
Dekt sa te pierd de tot ,mai bine tac si suport,te iubesc dar nam kui spune,ka tu te iei dupa lume ;););)


sa potzi as fii acelashi knd totul e schimbat,sa potzi s fii indiferent knd totul te`a markt,dar nu shtii cn eshti sh de unde vii,lucruri simple cu rima incepi sa scrii


Am intrebari de pus...raspunsuri de dat...ganduri de ascuns...oameni de uitat... [:x]


[:x] nu'mi baga texte d`astea…uita`te putzin l mn…shtiu t doare knd m privesti din departare…uite ce`ai pierdut…pe zi ce trece…tot mai bn`mi merge:p


O sa ramâna amintiri blocate în ochii nostri goi ..
Ca se`nvarte ceasul si nimeni nu`l va da inapoi :x


Am vrut sa uit tot ce a durut.
Sa intorc pagina si sa spun : A trecut. 
Nu-mi mai pasa ce a fost candva. 
Alta sunt acum. Si alta e viata mea.


Uitam cu totii ca trecem prin viata,nu stam... si doar impreuna invatam..Sa iubim, sa ajutam, sa uitam, sa iertam.:x


Ce am vrut, ce am avut...Sau ce n-am avut...Cu toate ca am vrut!Prin cate am trecut,si totusi am stiut sa zambesc unui nou inceput:x


Nu uita ca aminirile raman indiferent de ce-ar urma.
Poti sa rupi si pozele..le vei lipi inpoi candva:x


Cand te`au doborat niste cuvinte,nu te lasa, mergi inainte !


Asta mica e mereu cu zambetul pe buze, nu se streseaza, nu prea o intereseaza ceea ce urmeaza :x


Sunt multe intrebari la care n-am gasit raspuns , si multe vise la care inca n-am ajuns:x


Iubire esti uimit, fiindca vezi ca m`am schimbat, ca nu mai sunt aceiasi pustoaica usor de manipulat !


Sunt Simpla…Dar Prea Complicata,
Iubesc Dar Urasc Iubirea….
Ador Soarele Dar Inteleg Ploaia…. 
Sa Nu-Mi Faci Rau…. 
Sunt Atat De Inofensiva Incat O Sa-Ti Para Rau…


A trecut mult timp NOI doi ne`am schimbat .. 
Toth ce`a f0sth frumosh NOI n`am uitat .. 
Deshi au fosth piedici NOI am rezistath .. 
Cu tine niciodata n`am tzinuth capul aplecath !!!


nu sunt perfecta, dar de ce m'as schimba cand prieteni ma iubesc si asa?


Pe vorbe` nu Dam`2 bani....Suntem` mandre k`avem  dushmani`!


Cat e de mica, te innebuneste, se joaca cu tine, dar nu se indragosteste!


Corpul aproape perfect...
Cand te`ai uitat la fatsa...
Ai` vazuth un copil inocent...
Da mai tarziu ai descoperit cum era ea...
Pe cat de frumoasa pe atat de rea`!!;x


Azi te urasc ,Si te iubesc!
Si chiar te urasc, fiindca te iubesc!;x..
Si simt asHa ,din viNa ta..
Aceleash`sentimente ce schImba viatsZa mea !*


Priveste-ma atent ,Si poate cu regret.. ! 
M-ai vazut cu el ,si te-ai uitat insistent..
Credeai ca voi suferii?!
Acum nu mai plang,Acum rad, Sa stii !


A fost o greseala facuta de mine fara intentie. 
Sincer, n.am realizat ca ti.am dat prea multa atentie.:p


But I know there’s sunshine behind that rain
I know there’s good times behind that pain:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu