marți, 18 ianuarie 2011

Ea a fost mereu langa mn cand restul m-au lasat
Si a fost mereu cand toti pe la spate m-au acuzat
Ea m-a ajutat incet incet sa devin ce sunt acum
Si tot ea mi-a aratat care este cel mai bun drum:x

Chiar de-ar fi greu,tot as zambi si chiar daca as fi plina de probleme...tot as glumi!..
Pentru ca stii..viata e grea si lumea e rea..cum as putea sa rezist,daca nu m-as purta asa.!!


Atunci când am avut nevoie de-o mâna care sa ma ridice, 
Am primit câte una de la fiecare dintre voi 
Si mi-am dat seama ca sunteti toate prietene adevarate.:x


Mereu am simtit nevoia de a avea pe cineva care atunci când îi spun ca sunt OK sa ma ia în brate si sa-m spuna: "nu, nu esti." Acum am gasit persoana. 8->


Ea E Langa Mine Cand Problemele Sunt Multe . Si Tot Ea E Singura Care Are Rabdare Sa Ma Asculte .:x

  
E greu sa uiti clipele pe care le-ai petrecut… E greu sa uiti prietenii pe care i-ai avut…
 

Ai fost cu mine, cu mine ai tras mereu. Si aici nu ma refer la bine, ma refer la greu! 


Nu sunt singura in ploaie si vant,am cei mai buni prieteni de pe pamant !:x


Te poti simti singur, trist, dar niciodata invins. 
Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. 
Priveste viata cu ochi de invingator si ai sa vezi cat e de frumoasa!...
 

Multumesc Lui Dumnezeu pentru fiecare moment 
In care am ras sau am plans,mi-e indifferent 
Constient ca fiecare hop ...e o incercare 
Si fiecare reusita un raspuns la o intrebare!:x


Daca io's subiect de barfa
Tuu cretino esti o tarfa!!!


Eu Sunt Aeru` Sh Vantu`
Tu Ejt| Cerul Sh Pamantul
Eu Sunt Dragostea Curata
Tu Iubirea Adevarata!:x


Stiu ca vreau iluzii dar nu-mi pasa, Daca sunt fericita nu conteaza.


Toti sunteti in stare sa cuceriti o fata, foarte putini sunteti in stare sa o pastrati langa voi.


E greu de crezut..Dar nu mai e la fel:)..
Inima mea a incetat sa bata pentru el;):
Zambesc si gata se-ntoarce roata ;) 
Nu mai sunt fata ce ieri plangea :)) 
Zambesc si gata de azi sunt alta ;x \:d/” 


Impreuna am invatat sa plangem...sa zambim...sa facem nebunii...sa spunem ce ne doare....sa tipam cand inima ne doare....sa facem lucruri ce ne plac....am invatat ce inseamna un prieten adevarat;):x


Fiecare are un trecut.Fiecare vrea ceva mai mult..Nimeni nu a putut sa nu greseasca..Nimeni nu a trait fara sa iubeasca:x


Sentimentele mi-alearga pe o foaie de hartie,pe-un trotuar imaginar,spre o inima pustie:x


De ce dintr`o greseala dragostea devine un vis ,
Si pt a iubi tre`s faci un compromis?
Dc dupa o despartire vine`un nor plin de regrete,
si mai ales dc in viata unii nu tin cont de sentimente?:(


E bine sa stii ca e cineva care sa-ti fie mereu aproape!
O mana care sa te ridice
Cand simti ca treci prin diferite etape!


Uneori stau si ma gandesc
Nu stiu cum sa ii multumesc
Sa-i mutumesc pentru tot ce a facut
Mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt!


Curand, rand pe rand, cu totii, o sa ne luam zboru'
Ca a venit clipa-n care schimbam decoru'.
O sa-mi fie dor de marea majoritate,
In special de cei tratati cu-apelativu' "frate".



Opt ani in aceeasi scoala, frumosi ani de generala
O stare nasoala, acum ca toti plecam inafara
Aici am invatat cum sa iubim cu-adevarat
Aici am petrecut momente de neuitat:x


Si fiecare ideal va deveni realitate
Orice probleme din viata vor fi usor rezolvate
Ai mei plus diriga, egal trei parinti
Profesori ce ne-au acceptat chiar si zapaciti:x


Printre mii de ganduri grele
Usor simt ca zbor
Pe de alta parte
Sunt momente in care n-ajung pana la nori
Pe de alta parte
Tu esti soarele din zori
Dar si-ntunericul cel rece care-mi da fiori:x


Loved you yesterday, love you still, always have, always will.


Nu conteaza in ce maniera ne'am imprietenit 
Conteaza ca suntem de nedespartit:x