vineri, 3 iunie 2011

Te iubea fraiere. Chiar te-a iubit canva. Priveste-o dar stai departe. Acum nu te mai vrea. E mult prea tarziu pentru regrete. Tot ce isi doreste e sa poata sa te ierte!



sti..unele vorbe si fapte pun capacu la toate.


Prea multi care nu iau binele în considerare.. Si pun la suflet ceea ce doare ce-l mai tare:x

Nu pune intrebari la care nu vrei sa le afli raspunsul:)


eu iert dar nu uit...trec peste?aste e doar o impresie;)


Pentru cine m`a acuzat c`as fi uitat de unde am plecat, ma faci sa rad, niciodata n`ai stiut de unde am inceput


E timpu` Sa trec la nivelu` urmator . Ce pacat ca tu ramai la capitolu` anterior .



Doamne...Imi fac cruce ...Cand vad o tarfa...Cat de bn o ducee



Semnez Scrisoarea De Adio Te Pup Si Pa'...N'am Sa Mai Apar Vreodata In Viata Ta!



Tu tzineai Mult la el,º• Va protejatzi Unul pe altul Dar acum A venit timpul, cand viata iti da Sah`matul.


"Poate ca am aiere’n cap,dar asta e problema mea.Nu poti sa ma suporti ?Asta ii problema ta.Nu ma cunosti?Nu mai comenta.Ai grija de viata ta nu de a mea!



Lasati`ma sa fac si bune si rele ,dar sa stiu macar ca sunt greselile mele.



Chiar dk el nu o sa-mi mai spuna " noapte buna" sau p strada "buna",dar am prietene care ma suna sa-mi spuna " Fata,esti de 1000 de ori mai buna decat aia pe care o suna"..


Nu stiu ce respecti tu , eu respect alt nivel.Nu oameni ce in momente Grele Isi Dau "Refresh" la Caracter:*



. complimentele tale nu ma ridica.criticile nu ma coboara.sunt ceea ce sunt nu ceea ce vor altzii sa fiu.nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot.sunt ceea ce sunt.iar daca nu-ti convine nu ma plang.


Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane.


Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi


E mai rusinos sa nu ai incredere intr-un prieten decat sa fii inselat de el.


Stiu cum sa ascund lacrimile stiu cum sa zambesc atunci cand inauntrul meu totul se prabuseste stiu sa plang razand si prietenii adevaratzi vor observa tristetea din ochii mei dar cei ce se prefac se vor preface in continuare si eu le voi raspunde avand aceeasi valoare


Intr-o zi se intalnesc DRAGOSTEA si PRIETENIA.DRAGOSTEA intreaba PRIETENIA: daca eu exist tu ce rost mai ai?PRIETENIA raspunde: ca sa aduc un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima…


Nu sunt singur in ploaie si vant. Am cei mai buni prieteni de pe pamant


Cei care te critica nu v-or decat sa te schimbe… pentru ca vad in tine ceea ce ei nu au sa fie niciodata !


Nu-mi pare niciodata rau cand imi vad fostul prieten cu altcineva, mama mi-a spus mereu sa dau jucariile vechi cui nu le poate cumpara!


Ca prin viata asta dOar Odata treCi,
Deci pe unde mergi, prOfita pana pleCi


Cu zambetul pe buze si cu capul sus voi ajunge intotdeauna unde mi-am propus!=x



Si as vrea ca macar pentru o singura zi sa pot fi doar EU si sa pot facee doar ceea ce vreau..


Memoriess stays when the rest leaves..


parca e ea ce spune " te iubesc" in loc de " multumesc" ! =x


Valoarea unui prieten nu o cunosti decat atunci cand il pierzi!!


Ai grija de Prietena adevarata,Pt k degeaba ai suflet:x si inima,daca nu ai un prieten adevarat>;d< care sa le vindece atunci knd cineva le raneste!! ?


Certuri, nervi, multe se`ntampla intre n0i, dar nuu` vreauu` s` fiuu` e0 aceea kre va declansa razb0i ! Caci qm s` zice: " Prietenia in final Invinge ! :x


Ne leaga zambete sh lacrimi, n` leaga 0 prietenie fara margini:-x`!


Când viata îti da o Mie de motive pentru a plânge, demonstreaza ca ai o Mie si Una de motive pentru a zâmbi! ? ?!!


Ma bucur ca am un baiat langa mine:x
Ce'a stat langa mine si la rau dar si la bine >:d<
 Ma bucur ca ma iubeste asa cum sunt eu 8->
Si numai spre bine m'a indemnat mereu :)


A fost frumos nimic de zis
Dar cateaodata asa e scris
2 oameni care se iubesc
Kateodata se ranesc:(


N`ar fi frumos n`ar fi cinstit
Sa nu recunosc ca te-am iubit
Si ar fi corect din partea ta
Sa recunosti si tu ca m-ai iubit candva:)


Cum sa nu fiu rea,cand de la cei dragi...auzeam in loc de sfaturi "e treaba ta ce faci"


mi`am luat privirea de la geam ,acum sunt indiferent . . nu mai vreau sa vad nimic ,vreau timpul sa curga lent . . mi`a ajuns cat am vazut cred ca e suficient ! .


n`o sa renuntz nici macar o fractziune de secunda .. fiindca totdeauna pierzi daca renuntzi la lupta .. :X


Nu poate fi doar a ta,dupa cate i-ai facut, crede-ma s-a saturat si EA!;)


Vreau sa nu te bag in seama, sa te ignor, dar nu pot E ca si cum ai spune inimii nu mai bate, stop !


Te`ai plictisit de toate panaramele tale.?? Hmm...sincer ai decazut.. In ochii mei cel putin esti un Obsedat de F***T.!


Si poti sa`mi iei ce vreei • Cand am langa mine toti prietenii mei •


…Din ori`ce punct de vedere`EsTi printzul vieti mele`!:X


Doar ea stie ce fac,
Doar ea stie ca`l plac,
Doar ea stie ce gândesc si atunci când tac..


In ziua de azi ToTi sunT pe inTeRes … in ziua De aZi … omuL e ceL mai pervers ! ;x


Eu te pot face sa iti pierzi controlul…Vino!… Ma joc cu tine…pana te fac sa te indragostesti de mine>:)..:p


Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.


Nu mai sunt fetita pe care o stiai u mai demult...Poate nici n`ai observat de la un timp am mai crescut


Nu incerca sa ma judeci dupa aparantze,Sau dupa vorbe scoase de niste zdrentze


imi place sa cred ca nu am pierdut nimic,si daca totusi am pierdut ceva,inseamna ca nu-mi trebuia!


Ma vrei inapoi?Eu nu,Iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. Am mai crescut


Am prieteni ft multi,care-mi sunt dusmani tacuti!Cine e destept sa-nvetze,prietenii au multe fetze!


Ar trebui sa inveti sa apreciezi ce ai langa tine, Ar trebui sa ma respecti,stii bine.Nu vreau sa te oblig sa stai langa mine.Dar daca tot o faci,fa-ma sa ma simt bine!


Hai invata sa treci peste,viata nu e o poveste.Cand destinu`ti joaca feste,nu trebuie sa plangi, zambeste !


Lacrimi nu o sa mai curga pe obrazul meu . da-i in mortii masii pe cei care mi-au vrut rau !


Ce te-ai gandit ca indiferenta ta ma doare? ha`?! dar,nu te-ai gandit . ptr.` mine mai existi oare?


Te minti si acum, ca desi iti este dor, ai pus orgoliu in fata sentimentelor!


Nu mai e tot ala:-j el sa schimbat:-?a ajuns ceva ce niciodata nu a sperat:|nu ma refer k sa schimbat in bine..la asta nici nu ma gandesc:(sa schimbat in rau,si orikat as incerka nu'l pot remedea


Ba e ploaie, vant niciun curcubeu
Da cica toate astea sunt doar in capul meu


Imi zice: du-te nu mai sta
Tu chiar nu vezi cat ai intarziat deja
Aruncati toate visele intr-o geanta si pleaca
Grabeste-te ca trenul asta nu asteapta


nimic nu mai e la fel:xcopilaria te'a maturizat sever


As vrea ca atunci cand te doare sa impartim aceeasi durere
Imi doresc sa trec prin razboi in doi
Copii care viseaza la soare dupa ploi


Am o inima care la doi se imparte
Esti aproape si totusi atat de departe


Trec drept prin viata si sunt mandru de trecut
Si daca e sa pierd tot, o iau de la capat. Lupt!


Si stiu ca ma-nvart intr-o lume de nebuni,
Fara cotiere, casca si fara instructiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu